Cunoaşterea, înţelegerea tulburărilor de spectru autist şi învăţarea unor tehnici de integrare a copiilor cu diagnostic

Cursul este adresat cadrelor didactice din învăţământul preşcolar și din învățământul primar cu scopul de a dezvolta noi atitudini față de problematica autismului și față de integrarea copiilor cu autism în învățământul de masă, putând astfel crea echipe multidisciplinare de lucru.
• Cunoașterea și înțelegearea simptomelor diagnosticului de autism;
• Înțelegerea principiilor comportamentului și a principiilor comportamentale ABA care controlează comportamentul;
• Învățarea unor tehnici comportamentale care să ajute cadrul didactic să il integreze mai ușor pe copilul cu autism în colectiv.

Lectori curs:

Violeta Mihalașcu – Coordonator curs - Psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental autonom, terapeut si coordonator ABA - Analist comportamental, absolvent al masterului Applied Behaviour Analysis din cadrul programului Clemson University - România.
Adriana Balșanu - Psihoterapeut cognitiv - comportamental în supervizare, terapeut și coordonator ABA - Analist comportamental, absolvent al masterului Applied Behaviour Analysis din cadrul programului Clemson University - România.
Camelia Crîșmariu – Psihopedagog, terapeut si coordonator ABA - Analist comportamental, absolvent al masterului Applied Behaviour Analysis din cadrul programului Clemson University - România.
Ionela Ferucă – Psiholog și psihoterapeut cognitiv-comportamental în supervizare terapeut si coordonator ABA - Analist comportamental, absolvent al masterului Applied Behaviour Analysis din cadrul programului Clemson University - România.

Numărul total de ore curs: 40:
- 11 ore de teorie
- 22 de ore de practică
- 3 ore de evaluare intermediară
- 4 ore de evaluare finală.

Număr credite: 10
Perioadă de desfășurare: 2-16 noiembrie 2018

· 2 noiembrie, interval 14.30 – 18.30
5 – 8 noiembrie perioadă practică Centrul Mălin*

· 9 noiembrie, interval 14.30 – 18.30
12 – 15 noiembrie perioadă practică Centrul Mălin*
· 16 noiembrie, interval 14.30 – 18.00
26 – 29 noiembrie perioadă practică Centrul Mălin*

Evaluare finală – se va stabili de comun acord cu cursanții
*Centrul Mălin – Intrarea Graurului nr. 9, sector 3, București
Pentru perioadă de practică, vă rugăm să alegeți intervalele
8.00 – 12.00 sau 12.00 – 16.00

Cursul ”Cunoaşterea, înţelegerea tulburărilor de spectru autist şi învăţarea unor tehnici de integrare a copiilor cu diagnostic” este adresat cadrelor didactice din învăţământul preşcolar și din învățământul primar cu scopul de a dezvolta noi atitudini față de problematica autismului și față de integrarea copiilor cu autism în învățământul de masă.
Asociația Help Autism luptă de aproape 9 ani pentru recuperarea și integrarea în societate a copiilor cu autism. Stă în puterea fiecăruia dintre noi să ne alăturăm cauzei și să contribuim la o viață mai bună pentru ei, să înțelegem ce este autismul și să învățăm cum să le facem acestor copii integrarea mai ușoară în școală și în societate, alături de noi.
Cursul vine în întâmpinarea cerinței identificate în învățământ, astfel putând crea echipe multidisciplinare de lucru pentru copiii cu autism care să permită o integrare mai ușoară a acestora în învățământ.

Structura cursului are în vedere 3 obiective principale:

1. Cunoașterea și înțelegearea simptomelor diagnosticului de autism prin:
· Asimilarea de cunoștințe legate de tulburarea de spectru autist;
· Dezvoltarea capacității de operare, înțelegere, diferențiere între tulburările psihice care sunt asociate autismului;
· Dezvoltarea de noi atitudini față de problematica autismului și față de integrarea copiilor cu autism în învățământul de masă.

2. Înțelegerea principiilor comportamentului și a principiilor comportamentale ABA care controlează comportamentul
· Dezvoltarea capacității de înțelegere a psihologiei comportamentului și modalităților de condiționare ale acestuia;
· Formarea de abilități noi de lucru cu copiii cu diagnostic de autism, utilizând principiile terapiei comportamentale ABA în vederea integrării copiilor în clasă;
· Dobândirea de abilități noi de modificare a comportamentului utilizând intăririle comportamentale în clasa de elevi.

3. Învățarea unor tehnici comportamentale care să ajute cadrul didactic să il integreze mai ușor pe copilul cu autism în colectiv.
· Dezvoltarea de abilități de analizare funcțională a comportamentelor neadecvate ale copiilor la clasa si tehnici de corectare a comportamentelor;
· Dezvoltarea de noi atitudini legate de integrarea copilului cu autism în învățământul de masă prin înțelegerea tulburării de spectru autist și prin dobândirea mijloacelor necesare integrării.

Locuri disponibile: 20
Locație curs: Str. Delea Nouă nr. 36, sector 3, București
Locație ore practică: Centrul Help Autism Mălin, Intrarea Graurului nr. 9, sector 3, București

Cost: 300 lei

Modalitate de plată: 300 Lei vor fi plătiți în avans, la înscriere ASOCIAȚIA HELP AUTISM, CF 26590428. Cont IBAN RO15 BACX 0000 0008 4377 5014, deschis la Unicredit Bank, cu specificarea numelui persoanei pentru care se face plata și cu mențiunea “Curs cadre didactice”
Termenul de plată este de o săptămână de la data înscrierii, în caz contrar, înscrierea se va anula automat

Pentru înscrierile efectuate în ultima săptămână, plata va trebui făcută în maxim 48 de ore, de la înscriere.

 

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input